Samsung WD70K5400OW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WD70K5400OW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

marjolein 05-12-2016

perfect

Geschreven voor: Samsung WD70K5400OW

ik heb mijn wasdroogcombi nu een paar dagen, en ben er erg blij mee.
je kunt in 1 x een heel programma instellen naar je wens, van aantal graden tot aantal toeren, met of zonder drogen. er zitten heel veel functies op.
ik heb een was gedraaid met zowel beddengoed als zware badhanddoeken, maar ook sokken en kleding, en die was perfect droog toen ik thuiskwam. super!

Pluspunten

• veel programma's om te kiezen
  • mooi design
  • addwash deurtje is ideaal voor vergeten wasgoed.

Minpunten

• melodie als hij klaar is.die kan je wel uitzetten!
  • handleiding is niet superduidelijk

lahkota 24-11-2016

Niet tevreden over deze wasdroog combi

Geschreven voor: Samsung WD70K5400OW

Wij hebben deze wasdroog combi retour gestuurd.
De 7 kg was kan niet in de kleine trommel, ook de 3 kg droog kan er niet in.
Drogen duurt meer dan 3 uur en is nog niet droog.
Deze wasdroog combi is misschien geschikt voor een 1 persoon gezin, maar niet voor meerdere personen.
Ik raad u dan ook aan om naar een aparte was- , droog machine te kijken.

Pluspunten

• ziet er mooi uit

Minpunten

• te kleine trommel
  • was niet droog

JB 14-11-2016

High-end wasmachine, erg gebruiksvriendelijk.

Geschreven voor: Samsung WD70K5400OW

Voorheen maakte ik gebruik van een Bauknecht wasmachine.
De Samsung addwash is duidelijk een was/droog combi uit een andere categorie.
Een grote plus vind ik dat de machine gelijk droogt na het wassen, zonder eerst het droogprogramma te moeten selecteren.

Op de zeer gebruiksvriendelijke machine zit ook de optie “Opfrissen”, dit is ideaal als je snel voordat je weg moet nog een muf shirtje aan moet trekken, werkt dmv luchtreiniging.

Zoals ik eerder noemde is de Samsung zeer gebruiksvriendelijk, je hebt keuze uit 14 verschillende programma’s. Een kind kan de was doen;)
Het wasresultaat mag er ook zijn! Kleding komt er lekker fris en zo goed als kreukloos uit.

Ideaal is de Add Wash functie. Iedereen kent het wel, net die ene krokante sok vergeten in de trommel te doen. Geen probleem, met een druk op het deurtje springt hij open en gooi je de sok er bij.

Al met al ben ik erg tevreden over de Samsung WD70K5400OW

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Addwash functie
  • Goed wasresultaat
  • Gebruiksvriendelijk

B 13-11-2016

Zeer solide wasmachine met veel functies. Geluidsarm.

Geschreven voor: Samsung WD70K5400OW

Ik had eerst een wasmachine/droogcombinatie van Electolux. Bij deze machine kun je niet in een actie het wassen en drogen aanzetten. Bij de Samsung WD70K5400OW kan dat wel. Dit bespaart veel tijd. Ik gebruik de machine niet alleen privé maar ook voor de was van mijn Airbnb. Voor privé is de opfrisfunctie heel fijn. De paardrijkleding komt er fris uit. Voor de Aibnb gebruik ik veel de Bubble Soak functie. Na het inweken weet ik zeker dat de was super schoon is. Het toevoegen van een vergeten kledingstuk, de AddWash functie, is een zeer handige functie. Het gebeurt mij nog weleens dat ik wat onder een bed vind, wat toch nog even toegevoegd kan worden.

Pluspunten

• Uitgebreide keuzes in programma
  • Kinderslot
  • Handig in gebruik

Moniek 12-11-2016

Mooie en fijne was-droogmachine

Geschreven voor: Samsung WD70K5400OW

Hiervoor een Miele wasmachine maar deze combinatie Samsung was en drogen bevalt heel goed. Met mijn Miele overigens ook heel erg tevreden alleen de Samsung is wat luxer en kan ook drogen. Een vergeten kledingstuk, in dit geval mijn sokken, via de Addwashsfunctie er nog bij gedaan. Dit laatste is wel heel erg ideaal. Het mooie van de droogfunctie is dat je geen speciale afvoer hiervoor nodig hebt. De programmaknop is overzichtelijk, de ene kant drogen en de andere kant is voor het wassen. Ik ben heel enthousiast over de addwashfunctie en de airwashfunctie. Kortom een hele fijne machine.

Pluspunten

• addwashfunctie
  • airwashfunctie